جام حذفی آرشیو خبر ها
حمایت شدید باشگاه یوونتوس از وستون مک کنی

حمایت شدید باشگاه یوونتوس از وستون مک کنی

منابع متعدد در ایتالیا ادعا می کنند که هواداران لاتزیو ممکن است به دلیل توهین نژادپرستانه به وستون مک کنی، هافبک یوونتوس در نیمه نهایی کوپا ایتالیا در روز سه شنبه، محروم شوند.

 

یوونتوس روز پنجشنبه از شعارهای تبعیض آمیز علیه هافبک خود مک کنی خبر داد و طبق گزارش گاتزتا و TMW، در صورت تایید اتهامات، کوروا نورد لاتزیو ممکن است برای یک بازی محروم شوند.

 

به گفته TMW، دادستان FIGC هنوز تحقیقات رسمی را آغاز نکرده است و در حال جمع آوری تمام اسناد، از جمله ویدئوهایی است که یوونتوس با بیانیه رسمی دیروز به آن اشاره کرده است.

 

اگر تحقیقات شروع شود و هواداران لاتزیو مجرم شناخته شوند، قاضی ورزشی احتمالاً کوروا نورد بیانکوسلستی را در ورزشگاه المپیکو برای یک بازی می بندد.

 

با این حال، احتمالاً قبل از دربی فردا رم تصمیمی گرفته نخواهد شد،

 

مک کنی مورد سوء استفاده نژادپرستانه قرار گرفت: آنچه اتفاق افتاد و بیانیه یوونتوس

 

این حادثه حوالی دقیقه 89 بازی یوونتوس مقابل لاتزیو در جام حذفی رخ داد، در حالی که مک کنی پس از یک جابجایی در مرکز خط میانی در حال تعویض بود.

 

یوونتوس با بیانیه‌ای رسمی عصر پنج‌شنبه، توهین نژادپرستانه به بازیکن ملی پوش را گزارش کرد:

 

باشگاه فوتبال یوونتوس به ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و توسط برخی رسانه‌ها گزارش شده است توجه می‌کند که از آن شعارهای تبعیض آمیز از بخش مهمان و خطاب به وستون مک‌کنی در هنگام تعویض او در نیمه نهایی یوونتوس ― لاتزیو برای اولین بار منتشر می‌شود.

 

پس از تایید این اتفاق توسط بازیکن، باشگاه اعلام می‌کند که تمامی مراحل را برای راستی‌آزمایی اتفاق افتاده فعال کرده و برای شناسایی افراد مسئول و در نتیجه اقدامات لازم در این زمینه همکاری کامل خواهد داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: